Retur og reklamationer

Spørgsmål til returregler og fortrydelsesret

  • Når der er lavet en forhåndsaftale med Jasa Company. 
  • Når varen er dokumenteret købt hos Jasa Company via en følgeseddel eller faktura.
  • Når varen er i salgsbar stand, dvs. at varen er komplet og i ubeskadiget original emballage.
  • Når returleverancen er specificeret samt sorteret.


Ønsker du at returnere en ordre eller en vare, skal du først kontakte os på telefonnummer +45 46 94 90 08 eller på salg@jasaco.dk. Bemærk at vi ikke tager skaffevarer eller specialvarer retur. 

Accepterer Jasa Company at tage varer retur, skal de sendes til vores adresse. Returfragt mv. bliver pålagt dig som køber. 

Returvarer sendes til:
Jasa Company A/S 
Marøgelhøj 17
DK-8520 Lystrup 

Såfremt at varen ikke opfylder forudsætningerne for returnering, returneres varen til køber for købers regning.

Krav til returvarer:

  • At der er lavet en forhåndsaftale med Jasa Company. 
  • At varen er dokumenteret købt hos Jasa Company via en følgeseddel eller faktura.
  • At varen er i salgsbar stand, dvs. at varen er komplet og i ubeskadiget original emballage.
  • At returleverancen er specificeret samt sorteret.
  • At der ikke er tale om en skaffevare eller specialvare.

Vi tager ikke skaffevarer eller specialvarer retur.

Returleverancen behandles normalt inden for 8 hverdage efter modtagelse.

Er din vare ikke sendt til ekspedition på vores lager eller er blevet afsendt, kan vi i de fleste tilfælde nå at annullere din ordre. Kontakt os derfor hurtigst muligt på telefonnummer +45 46 94 90 08 eller på salg@jasaco.dk. Vi kan desværre ikke stoppe eller ændre en allerede afsendt ordre.

Nej, det kan du desværre ikke. Har du købt en vare hos en af vores forhandlere, er det hos den pågældende forhandler, at du skal henvende dig. Husk altid at medbringe din købskvittering/bon. 

Spørgsmål til reklamationer

Ønsker du at reklamere over en vare, skal du blot kontakte os på telefonnummer +45 46 94 90 08 eller på salg@jasaco.dk. Oplys gerne dit ordrenummer for at lette ekspeditionen.

Når vi modtager din henvendelse angående en reklamation, vil vi guide dig videre i forløbet.

Hvis du opdager en fejl på din vare, når du modtager den, skal du kontakte os på telefonnummer +45 46 94 90 08 eller på salg@jasaco.dk. Oplys gerne dit ordrenummer for at lette ekspeditionen.

Reklamationer over mangler skal være modtaget af Jasa Company senest 10 hverdage efter, at manglen er eller burde være opdaget af kunden. 

Nej, det kan du desværre ikke. Har du købt en vare hos en af vores forhandlere, er det hos den pågældende forhandler, at du skal henvende dig. Husk altid at medbringe din købskvittering/bon. 

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Kontakt os

salg@jasaco.dk

Ring til os

+45 4694 9008