Marketingmedarbejder med en solid værktøjskasse og et bankende digitalt hjerte!

  • Kan du identificere, skabe og implementere kreativt content, i en kultur der værdsætter personlige relationer til hinanden, kunderne og omverdenen?
  • Er du nysgerrig på, hvordan man opbygger digitale og analoge kampagner, der spiller hinanden gode?
  • Og brænder du for formidling på et højt fagligt niveau – i øjenhøjde? 

 

Så vil vi meget gerne i dialog med dig, om en nyoprettet stilling som Marketingmedarbejder hos os. Du bliver en del af et lille, professionelt team, hvor alle arbejder i samme retning, for at realiserer ambitionerne om at fastholde og udvikle positionen som kundernes foretrukne partner.

 

OM JASA COMPANY

 

Jasa Company A/S er en handelsvirksomhed der sælger produkter til byggesektoren i Danmark,  Norden og EU. Vi har et bredt varesortiment inden for beslag, dørgreb, låse/nøgler med tilbehør samt cylindre og reservedele. 

 

Vores kunder er industri, håndværkere og ’Gør-det-selv-markedet’ via grossister, detail og byggemarkeder. Vi udvikler kontinuerligt vores service- og produktportefølje i samarbejde med arkitekter, ingeniører og kunder og har således et standardsortiment til hurtige og effektive leverancer, men tilbyder også design, udvikling og produktion af kundespecifikke løsninger. 

 

Udover Jasa Company understøtter marketingafdelingen, Maskinfabrikken Eskimo og Jasa Trading der er en del af koncernen.

 

Se mere om Jasa Company på www.jasaco.dk

 

OM STILLINGEN

 

Det handler om marketing! Og vi arbejder ud fra en strategi om et fuldt digitaliseret flow i alt hvad vi gør, inden for de næste par år. 

 

Vi er ambitiøse, og vi ved, hvad vi vil opnå med vores markedsføring – digitalt og offline. Og vi har brug for dig til at bidrage med viden, erfaring og indsigt i de smarteste, bedste og mest effektive metoder, i overensstemmelse med vores brand værdier, til at nå i mål. 

 

Det gør du, ved at bidrage til vores Content Creation Roadmap og levere indhold til den. Du er hurtigt til at opfatte de gode historier, du forstår lynhurtigt value proposition på vores produkter og løsninger, og du omsætter det til digitale feed og offline kampagnemateriale, der engagerer og generere leads. 

 

Vi vil yde digital kundeservice på et meget højt niveau for både eksisterende og nye kunder, og du kommer til at arbejde tæt sammen med eksterne bureauer inden for SEO, kampagner, brand m.fl., mens du selv bliver primær drivkraft på data driven marketing fra Google Analytics, Google Search Console, Hubspot osv. 

 

Din hverdag bliver derfor i høj grad at jonglere opgaver, deadlines og interne/eksterne stakeholders. Der er mange opgaver, som du selv eksekverer og leverer på, men der er også koordination af produktion fra kolleger og eksterne samarbejdspartnere.

 

Du bliver ligeledes involveret i afdelingens andre opgaver på hele vores offline marketing. 

Vi har meget høje standarder på vores In-Store displays, og vores kunder kender os på, at vi leverer tilpassede kvalitetsløsninger, der gør det nemt for dem, at præsentere vores produktsortiment i butikkerne. Vi arbejder med produktkataloger, display-/showroom- og messeløsninger, og du bidrager aktivt til at få alle ender til at gå op i en højere enhed, når der skal bestilles, koordineres og planlægges i forbindelse med kampagner, annoncer, events og messer. 

 

I dit daglige arbejde, vil dine primære opgaver være:

  • Produktion af content til Web og SoMe
  • Koordinering og eksekvering på marketingaktiviteter som produktlanceringer, tilbudskampagner, sociale posts, emails mm. 
  • Produktion af videomateriale 

 

Der er altså i høj grad tale om en hybridstilling, hvor du får udviklet dit digitale repertoire og får udbygget din værktøjskasse med gennemprøvede og kvalitetssikrede marketingprocesser.

 

OM DIG

 

Du har allerede prøvet kræfter med marketing, content og digitale medier på en arbejdsplads, men du har sandsynligvis også stadig lærebøgernes opskrift, på god analog og digital markedsføring, i frisk erindring fra studiet. 

 

Du har succes med, at kombinere teori og praksis på en effektfuld måde, og du fastholder struktur og systematik i en verden, hvor rigtig mange gode idéer opstår, færre bliver fulgt op på, og kun de allerbedste bliver til virkelighed. 

 

Hvis du allerede har kendskab til og erfaring med systemer, værktøjer og platforme inden for content, SoMe og brand positionering, er det en fordel  – men det, du ikke kender i forvejen, sætter du dig hurtigt ind i og du er generelt ret ferm til at navigerer tech tools. 

 

Du bliver en del af et team, hvor du nogle dage, begraver dig dybt i data og andre dage er kreativ driver på digital content; Det er lige netop derfor, du genkender dig selv, når andre omtaler dig som en kreativ, analyserende og fleksibel person, der finder løsninger og har en positiv tilgang til det meste.

 

DIT DRØMMEJOB?

 

Hvis du tænker, at det her er den helt rigtige udfordring for dig, vil vi meget gerne modtage dit CV og en motiveret ansøgning, hvor du fortæller os lidt om, hvordan du kan bidrage og gøre en positiv forskel i vores marketingteam.

 

Vi samarbejder med COLO Consulting, og du kan søge stillingen direkte her

 

Vi glæder os til at høre fra dig!