Bogholder

Jasa Company A/S » Søger en erfaren og kompetent bogholder

ER DU EN ERFAREN BOGHOLDER MED POTENTIALE TIL MERE?

– Har du alle daglige opgaver i økonomiafdelingen helt inde under huden?
– Kan du balancere hands-on arbejde med strategisk rådgivning til ledelsen?
– Og er du et sted i livet og karrieren, hvor du er klar til at udfordre dig selv med nye opgaver og mere ansvar?

Vi søger en kollega til vores økonomiafdeling, der er ansvarlig for 8 selvstændige selskaber.
Vi er et lille team, der arbejder tæt sammen og støtter hinanden, og vi har brug for en kollega, der kan være med til at eksekvere, optimere og levere på alle leverancer fra økonomiafdelingen.

 

OM JASA COMPANY

Jasa Company A/S er en handelsvirksomhed der sælger produkter til byggesektoren i Danmark, Norden og EU. Vi har et bredt varesortiment inden for beslag, dørgreb, låse/nøgler med tilbehør samt cylindre og reservedele.

Vores kunder er industri, håndværkere og ’Gør-det-selv-markedet’ via grossister, detail og byggemarkeder. Vi udvikler kontinuerligt vores service- og produktportefølje i samarbejde med arkitekter, ingeniører og kunder og har således et standardsortiment til hurtige og effektive leverancer, men tilbyder også design, udvikling og produktion af kundespecifikke løsninger. Se mere om Jasa Company på www.jasaco.dk

 

OM STILLINGEN

Der er slet ingen tvivl om, at du trives med en alsidig og selvstændig hverdag, hvor der er mange opgaver, der skal prioriteres og træffes beslutninger om. I dit daglig arbejde er du ansvarlig for fakturering, bogføring, moms, lønadministration, betalinger, debitorer, indberetning til Danmarks Statistik, diverse afstemninger, månedsafslutning og rapportering, klargøring til revisor og budgetopfølgning.

Du sikre, at alle daglige rutiner bliver fulgt op og overholdt bl.a. virk.dk, udarbejdelse af refusioner, bogføring af debitorer og kreditorer, ligesom at du er tovholder på alle økonomiske aftaler internt og eksternt overholdes.

Du kan godt lide at være på forkant med ny lovgivning inden for økonomi (SKAT/moms/HR m.v.), og du forstår til fulde vigtigheden af kontinuerlig optimering og udbygning af kontoplaner, så der er overensstemmelse mellem sammenkædninger og afdelinger i Nav365 på debitorer, kreditorer, ordrer, indkøb, lager og generelt.

Du har bred erfaring med måneds- og årsrapportering til ledelse/bestyrelse/bank, med afstemning på tværs af alle selskaber i forhold til interne og eksterne faktorer, budgetsammenligning og analyse, kontrol af kæder/samhandelsaftaler/modregning af bøder, bonus og royalty.

Du deltager proaktivt i budgetlægning og bidrager til at fastlægge budgetter der tager udgangspunkt i data, markedspotentiale og organisationens vækstambitioner. Du har helt sikkert været involveret i arbejdet omkring GDPR, og du ved, hvad der forventes for at en virksomhed er GDPR compliant.

 

OM DIG
Du har en solid baggrund inden for alle discipliner i en økonomiafdeling, og du trives i krydsfeltet mellem at være dybt involveret i den daglige drift samtidig med, at du får mulighed for at bidrage til den strategiske udvikling af forretningen fra et virksomhedsøkonomisk perspektiv. Du arbejder proaktivt med data, analyser og rapporter, og du er dygtig til at formidle økonomiske nøgletal på en måde, så de giver mening for alle i organisationen.

Du er af den faste overbevisning, at økonomi skal være en servicefunktion for resten af huset, og du strækker dig langt for at skabe gode samarbejdsrelationer i alle teams, ligesom du undersøger hvad behovet for analyser, nøgletal og rapporter er blandt dine kolleger, så de altid har det bedst tænkelige udgangspunkt og beslutningsgrundlag, når der skal træffes vigtige strategiske og økonomiske beslutninger.

Du ønsker at være med på et hold, hvor din faglighed er i høj kurs og hvor dit personlige bidrag gør en kæmpe forskel. Du er passioneret, og du ved, at du kan bidrage til at der træffes kloge og velgennemtænkte beslutninger, der sikre at Jasa Holding fortsat vil være en velkonsolideret virksomhed, der kan vækste og udvikle forretningspotentialet i mange år fremover.

Helt praktisk, har vi brug for en kollega der er superbruger i Nav365, flydende i dansk og engelsk og som har min. 5 års erfaring inden for økonomiområdet med en bred palette af opgaver.

 

INTERESSERET?
Hvis du allerede nu ved, at det her er den helt rigtige udfordring for dig i dit nye job, vil vi meget gerne modtage dit CV og en motiveret ansøgning, hvor du fortæller os lidt om, hvordan du kan bidrage og gøre en positiv forskel som vores nye kollega i økonomi.

Du bliver en del af en organisation, hvor der er højt til loftet, mulighed for personlig og faglig udvikling, og stor mulighed for at bidrage til den fortsatte udvikling af teamet. Du bliver dermed tovholder på at se muligheder og gennemskue konsekvenser – for kunderne, bundlinjen, medarbejderne og kulturen.

Du kan sende CV og ansøgning på email: job [@] jasaco.dk hurtigst muligt da vi løbende inviterer til samtaler.

 

Vi glæder os til at høre fra dig!
Jasa Company A/S