Indkøbs- & Logistikchef med strategisk erfaring og hands-on tilgang!

Vi søger en kollega til Jasa Company, der får ansvar for indkøb, lager, logistik og produktion, som bliver en del af ledergruppen.

Indkøb og logistik er strategisk omdrejningspunkt for Jasa Company, og er den division i koncernen med flest medarbejdere. Dermed er indgående Supply Chain erfaring og ledelse nøglebegreber, for at få succes som Indkøbs- & Logistikchef.

Derfor skal du kunne svare ja til følgende:

  • Du har haft ledelsesansvar på tværs af indkøb, lager, logistik og produktion – og dine medarbejdere taler stadig om dig, som den bedste chef nogensinde!
  • Du har arbejdet i en organisation, der var stor nok til, at du skulle bidrage med vigtige strategiske beslutninger, og lille nok til, at du selv har været med i maskinrummet i din dagligdag.
  • Du kombinerer teoretisk og praktisk erfaring for at få alle elementer af supply chain flowet til at gå op i en højere enhed – I toppen og på bunden.

 

OM JASA COMPANY

Jasa Company A/S er en handelsvirksomhed der sælger produkter til byggesektoren i Danmark,  Norden og EU. Vi har et bredt varesortiment inden for beslag, dørgreb, låse/nøgler med tilbehør samt cylindre og reservedele.

Vores kunder er industri, håndværkere og ’Gør-det-selv-markedet’ via grossister, detail og byggemarkeder. Vi udvikler kontinuerligt vores service- og produktportefølje i samarbejde med arkitekter, ingeniører og kunder og har således et standardsortiment til hurtige og effektive leverancer, men tilbyder også design, udvikling og produktion af kundespecifikke løsninger.

Koncernen tæller 6 selvstændige selskaber, og som Indkøbs- & Logistikchef varetager du ledelse, koordinering og optimering på tværs af alle selskaber.

Se mere om Jasa Company på www.jasaco.dk

 

OM STILLINGEN

Indkøbs- & Logistikchefen indgår i ledergruppen og får endvidere et meget tæt samarbejde med CEO omkring transformation af indkøbsfunktionen, hvor der etableres produktgruppeansvar hos den enkelte indkøber. Indkøb har hidtil været opdelt på leverandører, hvilket har sikret solide, stabile og langvarige leverandørforhold.

Det vil fortsat være omdrejningspunkt for indkøb, at have gode, tillidsfulde og positive relationer til samtlige leverandører, men kompleksiteten i produktporteføljen og de interne supply chain flows, gør det attraktivt at optimere strategisk fokus for indkøbsfunktionen på produktgruppeniveau.

Der er overordnet ansvar for indkøb, ordrehåndtering, forecast, produktionsplanlægning, varedisponering, og lagerstyring i stillingen, og du er selv allermest hands-on på indkøbssiden. Det betyder, at du også får produktgruppeansvar på strategiske produkter i porteføljen, og følger disse fra vugge til grav.

Derudover, varetager du optimering af leverandørnetværk, indkøbspriser og leveringstider og videreudvikling af lagerfunktionen for at sikre arbejdsrutiner og ensrettede strukturer på tværs af afdelinger/virksomheder.

Vi udvider domicilet for Jasa Company med ny lagerkapacitet med 3.000 m2 i 2021, og du spiller en vigtig rolle i design og implementering af et optimalt logistik- og lagerflow i de nye rammer. Derfor gør det ikke noget, hvis du evner, at tænke skævt for at opnå snorlige løsninger, der giver mening igennem hele værdikæden – Og du forstår, at kommunikation og vidensdeling er vejen til buy-in fra de mange forskellige stakeholders i organisationen i lige netop sådan en forandringsproces.

Der er omkring 30 personer i divisionen, fordelt over flere virksomheder og teams i koncernen, og der er direkte reference fra 4 personer. Du refererer selv direkte til CEO.

 

OM DIG

Du er en stærk, empatisk og inspirerende leder, der går forrest og kommunikerer hvorfor vi gør, som vi gør, hele vejen. Du identificerer lynhurtigt muligheder for optimering, og træder så et skridt tilbage, så du får dine teams med og dermed 100% eksekveringskraft på alle forandringer.

Du er indstillet på en hverdag i et bredt spænd mellem opgaverne fra ledelsen med fokus på udvikling og involvering af medarbejdere til komplekse og analytiske udviklingsopgaver, driftsrelaterede opgaver og løbende forbedring af processer.

Det er et plus, hvis du kommer fra ordreproducerende virksomhed, og fra en organisation af sammenlignelig størrelse hvor alles indsats tæller, fordi vi har en kultur, hvor der er kort fra tanke til handling.

Det er ret sandsynligt, at du har haft succes med alternative måder at løse udfordringer på, fordi du har en personlighed, der godt tør gå ud på tynd is – men du er også typen, der altid tester om isen virker overvejende stabil og sikker. Alle scenarier identificeres, analyseres og vurderes i et forretningsmæssigt perspektiv – før isen afprøves.

Din baggrund er inden for indkøb, supply chain, produktion eller logistik, og du har nok erfaring til at vide, hvordan du griber de fleste opgaver an, og ikke nok erfaring til at have prøvet det hele før.

Vi arbejder i Nav 365 og C5, og du behersker dansk og engelsk mundtligt/skriftligt.

Du tilbringer dine dage på vores forskellige lokationer efter behov, fordi nærvær og tilgængelighed er et af grundprincipperne i din ledelsesstil.

 

INTERESSERET?

Hvis du allerede nu ved, at det her er den helt rigtige udfordring for dig i dit nye job, vil vi meget gerne modtage dit CV og en motiveret ansøgning, hvor du fortæller os om, hvordan du kan bidrage og gøre en positiv forskel som Indkøbs- & Logistikchef.

Vi samarbejder med COLO Consulting, og du kan  søge stillingen direkte her

Du bliver en del af en organisation, hvor der er højt til loftet, mulighed for personlig og faglig udvikling, og vi glæder os til at høre fra dig!